top of page
  • Facebook
  • תמונת הסופר/תדר' דיגמי יניב

ניקוי רעלים נכון לדיאטה – דטוקסיפיקציה

עודכן: 13 בנוב׳ 2022

ניקוי רעלים לא עושים כל יום ולכן חשוב למצוא מטפל שפוי שלא מנסה להעבירך דרך מכונה לשטיפת מכוניות, מדיח כלים, מכונת כביסה או כל דבר אחר שיעורר בך סחרחורת, בחילה או כל סלידה.

נשאלת השאלה איזה ניקוי מומלץ לפני כניסה לדיאטה

ובכן, לפני כ 16 שנה , החלטתי לעבור ניקוי רעלים, יצאתי למסע חיפוש בן חודשיים ויותר, שבסופו של יום מצאתי ניקוי שהיה נראה לי טוב, יעיל ובר ישום.

היה זה ניקוי קשה למדי בן 21 יום שכלל צומות, הר של תוספי מזון (במקום אוכל כמובן) וחוקנים לא ידידותיים. בסופו של ניקוי ירדתי המון במשקל למרות שזו לא הייתה מטרתי) ואכן הרגשתי נקי, אולי אף נקי מדי, אך זה היה, איך לומר? לא נעים, ללא הכוונה ובכל שניה לא היה לי ברור איך זה הסתיים ואם בכלל.

היום המצב שונה וטוב שכך, יש המון סוגי ניקויים,ארוכים, קצרים, קלים וקשים, ניקוי פירות, ירקות , אורז מלא, שטיפת מעיים, חוקנים, שבוע עם לינה ושבועיים בבית, תשאלו את גוגל והוא לא יפסיק לדקלם. אך יש כמה נקודות על קצה המזלג שחשוב לזכור:

  • מקצועיות – חשוב שתכנית הטיפול נבנתה עי' מטפל המוסמך לבנות תוכנית כזאת, כך שאם תתעוררנה בעיות , יהיה מי שיתמוך מקצועית.

  • המשכיות – אין טעם לעבור ניקוי, טוב ככל שיהיה, אם לאחר מכן אני חוזר למקום ממנו התחלתי, ולכן, חשוב שהמטפל יהיה נגיש לי על איזשהו בסיס.

  • התאמה לצורך – חשוב לדעת שלכל ניקוי יש יתרונות וחסרונות, ולכן יש לקחת את הניקוי לכיוון שאנו מיעדים לנו. לדוגמא, אם יש לנו בעיות עור, שטיפת מעיים (הידרוקולון) לא תהיה מתאימה. אם יש בעיות עיכול פילינג לא יהיה הפתרון, ואם אני רוצה להתחיל דיאטה אני ארצה לעבור ניקוי שמתבצע ע'י מזון ולא רק טיפולים.

  • התאמה אישית – ישנם אנשים ולא מסוגלים לחשוב שמשהו יחדור אליהם (במיוחד לא לרקטום), ישנם שלא יכולים לסבול מזונות מסוימים, ישנם שלא אוהבים טיפולים, ישנם שלא יכולים לצאת לחופשה וכו… לכן יש חשיבות רבה להתאים את הניקוי למטופל מבחינה לוגיסטית, גסטרונומית וסנסורית.

אני אישית טוען שרעלים שנכנסו אלי תוך כדי תזונה,צריכים לצאת באותה הדרך, והניקוי המומלץ ביותר לפני כניסה לדיאטה הוא ניקוי המשלב תזונה נכונה, טיפולים תומכים, תוצאות טובות וניתן לבצעו תוך כדי חיים נורמלים במאה העשרים ואחת


המלצה על ניקוי ספציפי – בפעם הבאה...

24 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

להצליח להוריד במשקל ולהישאר בריא:

שינוי תפיסתי לפני דיאטה נוספת: כל יום מיליוני אנשים מתחילים דיאטה. זו לא פעם ראשונה שלהם. פעם מתחילים ביום ראשון או אחרי החגים, אחרי החופשה, מיד אחרי הבר המצווה של הבן או החתונה של הבן (של השכן...) אב

מאמר באתר "טבע לייף" על איורוודה (רפואה הודית)

איור=חיים, וודה=ידע, איורוודה=ידע החיים. איורוודה הינה הרפואה העתיקה ביותר בעולם. לפני יותר מ-5000 שנה עזבו 52 מרפאים בהודו את כפריהם ויצאו אל הצפון הרחוק והתיישבו למרגלות הרי ההימליה (עד היום לא ידוע

ניקוי גוף ודיאטה בשיטת האיורוודה

איור = חיים וודה = ידע כלומר – ידע החיים לגוף האדם יכולת לנקות ולרפות את עצמו, תוך סילוק רעלים וחידוש רקמות. יכולת זו נפגעת מסיבות כגון טוקסינים, סטרס, תזונה לא נכונה, וכך נוצר חוסר איזון, מערכת הניק

bottom of page