top of page
  • Facebook
  • תמונת הסופר/תYaniv Digmi

להצליח להוריד במשקל ולהישאר בריא:

שינוי תפיסתי לפני דיאטה נוספת:

כל יום מיליוני אנשים מתחילים דיאטה. זו לא פעם ראשונה שלהם. פעם מתחילים ביום ראשון או אחרי החגים, אחרי החופשה, מיד אחרי הבר המצווה של הבן או החתונה של הבן (של השכן...) אבל הפעם הדיאטה תהיה רצינית! הפעם אני אוכל שבוע רק חסה! או שלושה ימים אני שותה רק מים! אולי בעצם 14 יום רק לחם? כן ככה אני ארגיש את הדיאטה כמו שצריך וארד מהר!

האמת היא, תקשיבו טוב, זה חסר סיכוי. אין דיאטות סבל שעובדות לאורך זמן, אין! משום שכשנקודת השבירה מגיעה (והיא תמיד מגיעה) בזעם ובתשוקה עמוקים וחזקים למתוק, מלוח, או חמוץ, שכמעט אף אחד/ת לא עומד/ת בהם, וזאת פשוט משום שהגוף לא עומד בשינוי קיצוני שכזה. אנו מרגילים את הגוף לרמת הזנה מסוימת, ואז, פתאום, ביום בהיר מפחיתים מעל 50% מכמות הקלוריות ומאמינים שיהיה בסדר, מה שלא קורה ב 90% מהמקרים.

גוף האדם לא אוהב שינויים קיצוניים, ולכן מפעיל מערכות התראה שונות ומשונות שמקשות מאוד על ירידה במשקל.

לכן מה שחשוב, יותר מהדיאטה עצמה, הוא ליצור טרנספורמציה לפני כניסה לדיאטה, ולא משנה כלל איזו דיאטה.

"עדיף לא לחפש דיאטה קלה, אלא דיאטה נכונה".



כיצד לבחור ניקוי גוף מתאים לשינוי תזונתי?

אם אנחנו באמת מעוניינים ליצור שינוי תזונתי, אנו צריכים להכין את גופינו מבעוד מועד, להודיע לגוף על השינוי שעתיד לבוא כדי למנוע שוק גסטרונומי.

הטרנספורמציה הטובה ביותר היא כל סוג של ניקוי הגוף מרעלים (דטוקסיפיקציה), ישנן טובות יותר וטובות פחות לדיאטה, לכן צריך להתאים את הניקוי לכל מטופל באופן אישי.

דטוקסיפיקציה מתאימה מוחקת את הזיכרון הקלורי התקופתי האחרון וכמו כן גם לתקופה הקרבה (2-3 חודשים), ובכך מאפשרת לנו "לחנך" את הגוף לתזונה דיאטטית, מאוזנת והכי חשוב! – בריאה. שתחזיק מעמד לאורך שנים, ללא חשקים אגרסיבים למתוקים, מלוחים, פחמימות וכל צורך שיגרום לנו לשבור את התזונה שאנו מעוניינים לשמור בדייקנות מתוזמנת.


שינוי תפיסתי לפני דיאטה נוספת

ניקוי רעלים לא עושים כל יום ולכן חשוב למצוא מטפל (שפוי) שלא מנסה להעביר אותך דרך מתקן לשטיפת מכוניות, מדיח כלים, מכונת כביסה או כל דבר אחר שיעורר בך סחרחורת, בחילה או כל סלידה.

ופה נשאלת השאלה: איזה ניקוי מומלץ לפני כניסה לדיאטה?

ובכן, לפני כ 16 שנה, החלטתי לעבור ניקוי רעלים. יצאתי למסע חיפוש בן חודשיים ויותר ובסופו של יום מצאתי ניקוי שהיה נראה לי טוב, יעיל ובר ישום.

היה זה ניקוי קשה למדי בן 21 יום שכלל צומות, הר של תוספי מזון (במקום אוכל כמובן) חוקנים ולא ידידותיים. בסופו של ניקוי ירדתי המון במשקל (למרות שזו לא הייתה מטרתי) ואכן הרגשתי נקי, אולי אפילו נקי מדי, אך זה היה, איך לומר? לא נעים, ללא הכוונה ובכל שניה לא היה לי ברור איך זה הסתיים ואם בכלל.

עברו השנים, המצב השתנה, וטוב שכך. יש המון סוגי ניקויים, ארוכים, קצרים, קלים וקשים, ניקוי פירות, ירקות, אורז מלא, שטיפת מעיים, חוקנים, שבוע עם לינה ושבועיים בבית, תשאלו את גוגל והוא לא יפסיק לדקלם. אך יש כמה נקודות על קצה המזלג שחשוב לזכור:

• מקצועיות – חשוב שתכנית הטיפול נבנתה ע"י מטפל המוסמך לבנות תוכנית כזאת, כך שאם תתעוררנה בעיות, יהיה מי שיתמוך מקצועית.

המשכיות – אין טעם לעבור ניקוי, טוב ככל שיהיה, אם לאחר מכן אני חוזר למקום ממנו התחלתי, ולכן, חשוב שהמטפל יהיה נגיש לי על איזשהו בסיס.

• התאמה לצורך – חשוב לדעת שלכל ניקוי יש יתרונות וחסרונות, ולכן יש לקחת את הניקוי לכיוון שאנו מיעדים לנו. לדוגמא, אם יש לנו בעיות עור, שטיפת מעיים (הידרוקולון) לא תהיה מתאימה. אם יש בעיות עיכול, פילינג לא יהיה הפתרון, ואם אני רוצה להתחיל דיאטה אני ארצה לעבור ניקוי שמתבצע ע"י מזון ולא רק טיפולים.

• התאמה אישית – ישנם אנשים ולא מסוגלים לחשוב שמשהו יחדור אליהם ....., ישנם שלא יכולים לסבול מזונות מסוימים, ישנם שלא אוהבים טיפולים, ישנם שלא יכולים לצאת לחופשה וכו'… לכן יש חשיבות רבה להתאים את הניקוי למטופל מבחינה לוגיסטית, גסטרונומית וסנסורית.

אני אישית טוען שרעלים שנכנסו אלי תוך כדי תזונה, צריכים לצאת באותה הדרך, והניקוי המומלץ ביותר לפני כניסה לדיאטה הוא ניקוי המשלב תזונה נכונה, טיפולים תומכים, תוצאות טובות וניתן לבצעו תוך כדי חיים נורמלים במאה העשרים ואחת.


המלצה על הניקוי והדרך בה אני בחרתי כטובה ביותר לפני דיאטה:

ניקוי גוף מתאים לפני שינוי תזונתי:

לגוף האדם יש יכולת לחדש ולתקן את עצמו, אך כאשר נוצר חוסר איזון, מע` העיכול נחלשת ומאפשרת לרעלים להיווצר בגוף, יכולת הריפוי של הגוף נפגעת והגוף מתקשה לתפקד באופן שוטף ומופיעים סימפטומים שונים כגון השמנה, נפיחויות בטן, עצבנות, דלקות, נטיה למאכלים מזיקים, כולסטרול, לחץ דם, סוכר גבוה, ועוד ועוד.

סמפטומים רבים אלה מקושרים לחוסר איזון במערכות הגוף. כמובן שאין צורך לחכות לתחלואות אלה אלא לבצע ניקוי רעלים מידי פעם.

בקליניקה שלי אני מציע שיטת טיפול ייחודית שבה נוכל לנקות את מערכות העיכול ובכלל, על מנת שננקה מעלינו את הרגלי האכילה הקודמים שהרגלנו את עצמנו אליהם כל השנים, הרגלים שאנו יודעים שעושים לנו נזק, אך לא מסוגלים להפסיק.

איך זה עובד?


ניקוי גוף טוב לפני דיאטה ובכלל, הוא ניקוי רעלים טבעי, כזה שמבוצע על ידי תזונה נכונה ולא רעב מתמשך, קשה ומתיש.

ניקוי הרעלים מבוצע במקביל לטיפולים כגון -דיקור לניקוי והפחתת התאבון, טיפול לימפטי , פילינג גוף + אמבט אדים, המפנקים ומענגים את המטופל בזמן הניקוי.

ניקוי הרעלים מביא לרגיעה וחיבור חזק עם הגוף. כתוצאה מכך נפתחות חסימות אנרגטיות, מתחדדים חושים כגון חוש הטעם, שהופך ונהיה ריאלי ומרוסן.

בתכנית ההרזיה אנו שמים דגש על תזונה נכונה ובריאה.

במהלך תכנית ההרזיה נלמד לרכוש הרגלי אכילה נכונים, לזהות ולהעדיף מאכלים בריאים ומזינים על פני מאכלים אחרים, לרזות עד למשקלנו הטבעי וכמובן, לא להעלות חזרה את הקילוגרמים שהשלנו לאחר סיום התכנית.



כדי לעזור ללקוחותי לרדת במשקל ולחיות בקו הבריאות , אני מציע את תכנית הניקוי בת 11-14 ימים על פי מסורת הרפואה האיורוודית, אשר מטרתה לאפשר מעבר קל מאורך החיים הקלוקל לאורח חיים נכון ובריא. בתכנית הניקוי נכללים : תפריט אישי, וטיפולים תומכים ומתאימים.

ניקוי הרעלים מחולל שינוי גופני ונפשי אשר יביא להפסקת הכמיהה למאכלים מזיקים, לניקוי הגוף מרעלים ומתחים ולשיפור הקשר בין חוש הטעם לקיבה.

לקוחות בית הסומה נהנים מירידה משמעותית במשקל לצד שיפור חיוניות הגוף והרגשת התחדשות ורעננות.

שתהיו לי בריאים


כולם מוזמנים לטעות את טעם ההצלחה בירידה במשקל בריאה, נכונה וללא מאבק מתמשך.


דיגמי יניב nd





25 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

מאמר באתר "טבע לייף" על איורוודה (רפואה הודית)

איור=חיים, וודה=ידע, איורוודה=ידע החיים. איורוודה הינה הרפואה העתיקה ביותר בעולם. לפני יותר מ-5000 שנה עזבו 52 מרפאים בהודו את כפריהם ויצאו אל הצפון הרחוק והתיישבו למרגלות הרי ההימליה (עד היום לא ידוע

ניקוי גוף ודיאטה בשיטת האיורוודה

איור = חיים וודה = ידע כלומר – ידע החיים לגוף האדם יכולת לנקות ולרפות את עצמו, תוך סילוק רעלים וחידוש רקמות. יכולת זו נפגעת מסיבות כגון טוקסינים, סטרס, תזונה לא נכונה, וכך נוצר חוסר איזון, מערכת הניק

ניקוי רעלים נכון לדיאטה – דטוקסיפיקציה

ניקוי רעלים לא עושים כל יום ולכן חשוב למצוא מטפל שפוי שלא מנסה להעבירך דרך מכונה לשטיפת מכוניות, מדיח כלים, מכונת כביסה או כל דבר אחר שיעורר בך סחרחורת, בחילה או כל סלידה. נשאלת השאלה איזה ניקוי מומלץ

bottom of page